wtorek, 25 listopada 2014

Wakacyjne wspomnienia - gdy na dworze plucha :)

Jesień , szaro , buro i ponuro.
W takie dni wracam myślami do wakacyjnych chwil, naszych wyjazdów i szaleństw.
Wczoraj rozmarzyłam się , oglądając zdjęcia z naszej podróży poślubnej po Włoszech. 
Było cudownie, mnóstwo zwiedziliśmy, wspaniałe wspomnienia. 
Oto fotograficzna  cząstka świetnej wycieczki 


Wenecja 
















Piza








Florencja 








Watykan









Rzym 

:)












Rimini 




San Marino 





Cudowne chwilę....

Było to 3 lata temu, jeszcze bez dzieci :)  

Mam nadzieję , że wrócimy tam jeszcze ,
 tym razem z chłopakami :) 



2 komentarze:

  1. Włochy są przepiękne. Byłam w Wenecji i się zakochałam, podobnie jak w Rzymie, Florencji. Ponieważ byłam na objazdówce mogę śmiało powiedzieć, że cały kraj jest absolutnie zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też byliśmy na objazdówce, było cudownie, choć bardzo aktywnie, ale uwielbiam zwiedzać , nie lubię leżeć na wakacjach :)

      Usuń