wtorek, 18 listopada 2014

Pamiątka pierwszego roczku .

Rok temu o tej porze chodziłam z wielkim brzuchem i zastanawiałam się jak to będzie, gdy urodzi się Mati.
Kto zajmie się Mikim jak pojadę na porodówkę, jak zareaguje i wytrzyma beze mnie te 2-3 dni. 
Bardzo się stresowałam.

Za chwilę minie rok od tych myśli i niesamowitej niepewności, a mam wrażenie jakby to było wczoraj. 


Do roczku Mateuszka pozostały niecałe 3 tygodnie. 
Jak sami wiecie, pierwszy rok życia dziecka, to mnóstwo zmian, dużo się dzieję. 
Warto udokumentować ten czas. 
Zrobić pamiątkę dla dziecka, czy dla nas. 
Na pewno będzie nam miło wrócić do tych chwil jak nasze dzieci dorosną :) 
Chciałam pokazać album Mikołaja, Mateuszkowy jeszcze się zapełnia. 




































Album jest świetny. 
Kupiłam go jeszcze przed narodzinami Mikołaja w Empiku.
 Niestety nie mogłam kupić takiego samego dla Mateuszka, nigdzie nie mogłam dostać :(
Mam inny , również bardzo fajny, choć ma w ogóle inną stylistykę. Jak go wypełnię na pewno pochwalę się efektem :) 

Dziękuję za uwagę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz