czwartek, 13 listopada 2014

Domowe biszkopciki.

Zawsze wydawało mi się, że upieczenie biszkoptów jest mega trudne. Ta myśl krążyła za mną jak cień, więc nawet nie szukałam przepisu.
Dziś przeglądając jakąś tam gazetkę, wpadł mi w oko przepis na biszkopty.
Nie mogłam uwierzyć, że upieczenie ich jest tak banalne. Postanowiłam spróbować. Wyszły przepyszne, mięciutkie w środku a chrupiące na górze. Do tego mają niepowtarzalny smak.
Żałuje , że wcześniej nie wpadł mi w oko ten przepis.




PRZEPIS:

Składniki :

4 jajka

niepełna szklanka mąki pszennej - 100 g

1/3 szklanki mąki ziemniaczanej - 50 g

pół szklanki cukru - 70 g

Żółtka oddzielamy od białek. Ubijamy pianę z białek, dodając po troszku cukier, następnie po jednym żółtku. Cały czas mieszając. 

Na samym kocu dodajemy wymieszane mąki. Powolutku łączymy wszystkie składniki.

Na blachę układamy papier do pieczenia ( ja miałam formę )  i wykładamy masę tworząc biszkopty o jakim kształcie chcemy. 

Pieczemy ok 10-15 minut w 180 stopni.











Uwaga!!!! Biszkopty znikają bardzo szybko :)

SMACZNEGO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz